דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תמונות אישיות הופכות למזכרת על בד קנבס 

מאת    [ 20/08/2013 ]

מילים במאמר: 607   [ נצפה 2530 פעמים ]

במסיבת הסיום בגן, בחוף הים, בקניון ובגן השעשועים- בכל מקום הורים מצלמים, מתעדים ושוב מצלמים. האפשרות המבורכת לצלם כל דבר, כל אירוע בכל הזדמנות ובכל רגע נתון היא נפלאה ומבורכת. ניתן ללכוד בקלות כל רגע, לתעד כל פלא שקורה ולהנציח בתמונות זיכרונות לכל החיים. האמנם להנציח בתמונות? כמה מאיתנו משאירים הכל בזיכרון של הטלפון הסלולרי ושל המחשב מבלי שנדפיס את התמונות? כמה פעמים יצא לכם לאחרונה לצפות בתמונות, לסדרן באלבום, להריח, לחוש ולגעת? אפשרויות ההנצחה השתנו עם חדירת הטלפונים הסלולריים, המצלמות הדיגיטליות והמחשבים לחיינו אבל גם היחס לזיכרונות המתועדים ולחוויות והרגעים שנלכדו השתנה. אז חוץ מלהעלות לפייסבוק ולשמור הכל בזיכרון המחשב ומדי פעם להדפיס אלבום דיגיטלי מה תעשו עם הצילומים שלכם? יש לנו אחלה רעיון- הדפסת אלבום דיגיטלי על קנבס.

 

לי כל תמונה נושאת מזכרת

בבית, בגן, במשרד, בעסק, בסלון או בחדר השינה- תמונה קטנה, בינונית, גדולה או ענקית. תמונת נוף, או תמונה של הילד, תמונה מהחתונה או תמונה מיוחדת מחדר הלידה- הכל יכול להיות, להתגשם לקבל חיות וממשות. האפשרות להדפיס כל תמונה על קנבס ולהגדילה לגודל רצוי, למסגר אותה באופן מושלם ולהנציח מזכרת בלתי נשכחת היא לא פחות ממבורכת ומלאת קסם ופלא. זה אכן קסם ודבר מפליא- לקחת תמונה מהמחשב ובעזרת הליך פשוט ולא יקר במיוחד להפוך אותה לתמונה מנצחת שנוכל לתלות בכל פינה שרק נרצה.

 

הדפסת תמונות על קנבס- יעיל, יפה ומפואר

קנבס הוא בד ששימש בעבר ליצירת אוהלים, מפרשים ויריעות בד לכיסוי חפצים גדולים כגון סירות וכדומה. עם הזמן החל לשמש הקנבס, בשל תכונותיו המיוחדות כמצע לציור. שרידותו של הבד, עמידותו הגבוהה והיכולת לצפותו, לעבדו ולצייר או להדפיס עליו מבלי שהצבע ימרח ותוך שהוא נשמר לשנים רבות הפכה את הקנבס לבד מבוקש לציורים והדפסה של תמונות, איורים, ציורים, תרשימים וכן הלאה. קנבס העשוי בעיקר מכותנה הוא בד גס הארוג בצורה גסה. כיום ישנם בדי קנבס המיועדים לשמש כמצע להדפסת תמונות.

 

הדפסת תמונות על קנבס מתאפשרת הודות לטכנולוגיות חדישות ומתקדמות- מדפסות ייחודיות, דיו ייחודי, ציפויים, מסגרות וטכניקות מגוונות. אם תבחרו תמונה איכותית ברזולוציה גבוהה ותלכו למומחה שמתמצא בתחום הוא יוכל לייצר עבורכם תמונה גדולה, רצינית, יפה ומפוארת.

 

מדוע להדפיס על קנבס?

למה להדפיס תמונות על קנבס? הלא היום ניתן להדפיס כל תמונה על כל מצע- נייר צילום, עץ, בד, מדבקה ומה לא? קנבס עדיף לשמש כמצע למזכרת שלכם בשל תכונותיו המהווים יתרונות ברורים:

  1. זוהי דרך יעילה להראות לעולם רגע מיוחד שלא ישמר רק במחשב.
  2. קנבס מגיע בכל גודל וצורה.
  3. המחיר של הדפסה על קנבס הוא לא בשמים.
  4. הדפסה על קנבס היא הדפסה איכותית ומדויקת. התוצאה המתקבלת מדהימה חדה וזהה למקור. התמונה המתקבלת חדה ויפה, הצבעים ברורים ומודגשים והכל נראה מהמם ביותר.
  5. תמונה שהודפסה על קנבס נשמרת שנים רבות- עשרות שנים. קנבס איכותי והדפסה טובה מאפשרים יצירת מזכרת השורדת לאורך זמן רב.
  6. אפשר למסגר את הקנבס בכל דרך וגם לשוות לתמונה מראה מט או מבריק בעזרת לכה. ציפוי לכה גם מגן על התמונה מפני נוזלים וכתמים מה שמאפשר את שרידותה ועמידותה זמן רב – יש לה הגנה מכל הפגעים האפשריים.
  7. המראה המתקבל על קנבס הוא עמוק, צלול, מעניין ויפה- מה שנותן ערך מוסף למזכרת הבלתי נשכחת.
  8. לא רק תמונות אישיות יהפכו לתמונה בלתי נשכחת איכותית ויפה אלא גם יצירות אמנות שממוחזרות ומשוכפלות על קנבס ונראות כמו יצירות בלתי נשכחות ומקוריות- מה שתורם למראה, ליוקרה לאווירה ולעיצוב הבית.
  9. לפני ההדפסה ניתן לערוך את התמונה, לשפץ, לעשות פוטו שופ, להדגיש, לנקות וכל מה שצריך. כך תוכלו להפוך תמונה יפה ואיכותית ליפה, איכותית ומיוחדת עוד יותר.
  10. אפשר לעבד תמונות לפני הדפסתן וליצור קולאז' תמונות על קנבס מיוחד ובלתי נשכח.

יהב שמר, מייסד ושותף בחברת מאיה ויז'ן פיתוח וקידום אתרים, משמש בתפקיד מנהל פיתוח עסקי, כחלק מעבודתי הוא לערוך את אתר הקנבס מבית נור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב